woensdag, september 14, 2005

Preconference overview van 12 september 2005!

De tweede pre-conference dag was tot mijn verbassing zeer bezogd. Het was redelijk druk. Na de registratie en het ophalen van de bags & tishirt, konden we ons pre-conference sessies volgen:
Hassan: VSTO
Peter: Patterns & Practices usung SOA
Harrish & Marco: VS2005 (ASP.Net) futures.

De sessies die ik bezogd heb waren over het algemeen vol geboekt, de onderwerpen verschillen per spreker. VSTO 2005 werd gedemonstreerd, het is leuk om te zien wat de mogelijkheden zijn om meer uit de office tools te halen behalve documentjes schrijven.
VSTO futures voor Word, Excel en Outlook werden gedemonstreed. Ik zal zeker hierop terug komen tijdens de XPG Meeting bij Atos Origin in Utrecht.
Hat was een lang dag, lekker weer buiten maar wij hebben niets van gemerkt. Tijdens de middag sessies was de stroom even uitgevalen en de schrik zat er in, daarna werd meteen omgeroepen dat er niets aan hand was en dat het alleen gaat om een tijdelijk stroom uitval in hele Los Angeles (ook toevallig!). De sessies werden dus uitgesteld totdat de stroom terug kwan en de verloren tijd weer ingehaald.
Na afloop hebben we een restaurant onderweg terug naar het Hotel, daar hebben we lekker gegeten en in het hotel hebben we ons goed vermaakt. Wij hebben zeer goed naar ons zin hier. Het is een perfect ervaring om hier te zijn. Ik gun het iedereen....




2 Comments:

At 1:49 a.m., Blogger Archy said...

Hi,

Goed te horen dat jullie je vermaken. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het programmeermodel voor RFID. Daar al iets van tegengekomen?

 
At 2:22 a.m., Blogger Hassan Fadili said...

Peter,
Tot nu toe is er maar een lunch sessie over RFID. Daarin is het plaatje van Microsoft Architectuur naar voren gekomen. Ik heb het op mijn foto cammera.
Wel is de gelegenheid om deel te nemen aan TAP voor RFID VANAF 23-09-2005.
Ik ga hierover nog meer info vragen hoe en wat deel te nemen aan dat TAP voor RFID.
Ik hou je op de hoogte.

 

Een reactie posten

<< Home