vrijdag, juli 08, 2005

De laatste dag van TechEd Europe 2005 is aangebroken!

Ook vandaag is tot mijn verbassing en van andere bezoekers, mochten we weer niet naar binnen voor 08:00. Zelfs de beveiliging en de mannen met groen shirts zijn het niet met elkaar eens, ik was door de beveiliging heen, koffie en printjes van de sessies van vandaag kunnen halen. Plotseling kwam een van die mannen met Groen shirt mij vertellen dat er pas om 08:00 naar binnen toegelaten had kunnen worden. Ik vond het schitterend hoe deze man en de beveiliging in discussie gingen over deze regel. Wat is nou de regel? Wel of niet voor 08:00 naar binnen?? Microsoft doe a.u.b. hier wat mee voor volgende keer, trek vanaf dag 1 een regel en niet in eens zo iest besloten.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hierover??
Gelukkig hadden we gisteren avond van het geweldig feest kunnen en mochten genieten. Het was erg leuk, varierende eten en drinken doet het altijd goed. De bier was erg lekker (dit is voor mensen die mij kennen), de muziek en de sfeer was echt gezellig. Het was laat maar wel de mooite waard...
Het is bijna 08:00, dus naar binnen dan maar...