donderdag, juli 07, 2005

Denk je eerder naar binnen te komen, niet dus!

Tot mijn verbaasing werden we niet vanmorgen naar binnen gelaten voor 08:00. Ik vind het vreemd dat de TechEd organisatie zoals de bewaking suggereerd dat heeft besloten.
Dit verbaast vele TechEd bezoekers, zeker als je van ver komt en je denkt wat te kunnen bloggen en/of uit te kunnen zoeken. Ik ben voorral benieuwd naar wat de anderen van de openningstijd vanaf 08:00 vinden terwijl de sessies al om 08:30 beginnen. Op het laatst moment moet iedereen haasten en duwen om binnen te komen. Heel handig, niet dus!!!!

3 Comments:

At 10:21 a.m., Anonymous Anoniem said...

ik was wel verbaast dat dit blijkbaar ineens besloten is. Vanochtend was ik maar net op tijd, dus ik had het zelf niet in de gaten. Maar een half uurtje tussen de opening van het gebouw en de start van de sessies is echt veel te kort, zeker als je een lange tijd in de auto hebt gezeten.

 
At 10:21 a.m., Anonymous Anoniem said...

ik was wel verbaasd dat dit blijkbaar ineens besloten is. Vanochtend was ik maar net op tijd, dus had het zelf niet in de gaten. Maar een half uurtje tussen de opening van het gebouw en de start van de sessies is echt veel te kort, zeker als je een lange tijd in de auto hebt gezeten.

 
At 11:42 a.m., Blogger Hassan Fadili said...

Oeps,
twee zelfde posts!
mee eens sander, hopelijk dat ze hier wat aan doen morgen nog en in de toekomst..

 

Een reactie posten

<< Home